Pri meni v pisarni se je nekje v sredi septembra 2008 oglasila sodelavka, kateri je HP 8220 prenosnik odpovedal poslušnost. Vse kar je dal od sebe, je bila informacija takoj po pritisku na gumb power, da je HDD Bay DriveLock funkcija vključena in zahteval geslo. Ker tega gesla ni nihče nastavil, sem se lotil diagnostike in poskusa reševanja podatkov, kolikor je pač bilo v moji moči in znanju.
Disk sem dal v drugi prenosnik kot glavni disk, priključil sem ga kot »slave« na drug prenosnik, zamenjal sem vezje na disku, preizkusil nekaj programov, kontaktiral celo HP Online Support linijo… Rezultat seveda znan – ni uspeha. Ko sem svojo zakladnico znanja izčrpal, sem kot plan B poiskal profesionalnega ponudnike storitve reševanja podatkov. Za podjetje Kotar sem slišal že pred časom in ker niso prav daleč od mesta, kjer delam – samo čez Ljubljano je treba – sem disk odnesel tja. Še isti dan so me poklicali in rekli, da je na disku prišlo do strojne napake – če se prav spomnim, so rekli, da je bralno/pisalna glava sedla na ploščo – in da so podatki 100% obnovljivi. Naslednji dan je bil predračun že na mojem mailu in manj kot 24 ur po tem, ko ga je vodstvo odobrilo in plačalo, so mi že sporočili, da me čaka nov disk z restavrirano sliko starega diska.
Vsa čast za profesionalnost in hitrost. Samo priporočam. Pa še cena se mi je zdela zelo razumna J