Server se je sicer že dlje časa »čudno obnašal«, vendar je bilo po vsakem ponovnem zagonu vse OK. To se je dogajalo nekaj mesecev 2x ali 3x tedensko, vendar smo to pripisovali temu, da so bili avtomatski update-i nastavljeni tako, da se sami naložijo oz. se posledično računalnik  sam ponovno zažene. Ker so računalniki čudna stvar in ker je dela vedno več kot dovolj, se pri nas z vsem tem nismo preveč obremenjevali. Sicer pa je bil server »itak« tukaj, da se vsi podatki zapisujejo na vzporedni disk in v primeru česar koli že, bi naš računalniški servis poskrbel za rešitev težave oz. podatkov.  No in prišel je dan, ko se je server kar naprej ponovno zaganjal, 5 minut delal in se ponovno zagnal. No … to pa je bilo že preveč nenavadno in poklicali smo našega računalničarja, ki je celotno zadevo odpeljal s seboj. Naj še omenim, da je bilo na serverju ca. 6 let dela. To, kar so nam prinesli iz računalniškega servisa – ni razveselilo nikogar v podjetju. Vse je bilo neuporabno. Povedali so nam, da oni ne morejo nič več narediti. Zgodba zaključena!!! V to se nismo dali prepričati, saj smo slišali za podjetja, ki rešujejo podatke in brez oklevanja sem to vpisal v iskalnik. Prvi zadetek je bilo podjetje Kotar. Takoj sem poklical in bil sem prijazno sprejet. Glede na to, da je bil petek in da je bilo ura 12.00. proč in da je to bil njihov zadnji dan pred dopustom, so mi vseeno rekli, da naj pridem in da me bodo pač počakali. Do Ljubljane sem potreboval 2 uri in v podjetju sem predal diske. Proti večeru me je poklical g. Kotar in mi povedal veselo novico, da se lahko vsi podatki rešijo, vendar, da bo kar nekaj časa trajalo. Odgovor je bil – ni važno koliko traja, samo da dobimo podatke nazaj. Dogovorili smo se in v dogovorjenem času (res je malo dlje trajalo zaradi dopustov) – so nam rešili vse kar smo potrebovali. Naj se torej ob tej priložnosti zahvalimo celotnemu Kotar teamu za odlično opravljeno delo!

Zavod za podjetništvo in turizem Brežice