Spoštovani,

dne 25. marca 2014, sem v večernih urah poklicala na vašo dežurno tel. številko in povedala, da imam težave z diskom svojega računalnika. Zanimalo me je, na kakšen način lahko pridem do svojih podatkov, ki jih imam na disku in kako hitro. Želela bi izpostaviti prijaznost Vašega gospoda v dežurni službi, ki mi je pojasnil možnosti, ki lahko pripeljejo do ugodne rešitve in v tistem trenutku nekoliko omilil moj strah in zaskrbljenost. Ker sem imela naslednji dan službeno pot na dolenjsko, sva se že prejšnji večer dogovorila, da mu bom disk predala v zgodnjih jutranjih urah. V času do 10. 00 ure, ko sva bila dogovorjena, da ga pokličem, sem z njegove strani dobila informacijo, da se bodo lahko rešili podatki in kolikšni bodo stroški te Vaše usluge. V večernih urah, ta isti dan, sem prevzela disk s podatki. Za čestitat.

Za neizmerno prijaznost, pripravljenost  in možnostjo pri iskanju čim hitrejše rešitve, sem neizmerno hvaležna.

Vsekakor sem bila presenečana nad ceno Vaše opravljene storitve (zdela se mi je zelo visoka), ker nisem imela predstave, koliko lahko kaj takega stane.

Še enkrat hvala.

S spoštljivimi pozdravi,

Mojca Jelen Madruša